profitOutdooroverig
Klanten - Profit
greep assortiment
Vorige Volgende
INC. Merkbeleving

Voor INC hebben wij een Generatieproeverij gehouden voor het netwerk van INC.
Kroese Wevers

Belangrijk voor de Kroese Wevers is dat iedereen een bijdrage levert aan Kroese Wevers om zo een steeds hoger niveau te behalen. De gehele organisatie vervult hierin een belangrijke rol. Om dit tot stand te brengen zijn wij in eerste instantie samen met de Young Professionals aan de slag gegaan om te kijken wat er nu bij hun leeft. We hebben middels 5 creatieve werkvormen ontdekt wat de waarden van de YP zijn, wat voor beeld ze hadden, nu hebben, en wat hun ideaalbeeld is. Welke kansen ze zien, en welke verbeterpunten ze zien voor Kroese Wevers
PGGM

Voor PGGM hebben wij met een club Young Professionals gewerkt aan "Intuïtief Innoveren". Dit was de eerste stap in het proces om werkwijzen en routines, die de ambitie van PGGM om ‘optimaal in te kunnen spelen op de verander(en)de omgeving’ in de weg staan, op te sporen. In die workshop hebben we gezocht naar energiegevende en energielekkende situaties en ervaringen.
Thales

Bij Thales hebben wij gewerkt voor verschillende teams en afdelingen.
TNT

Voor TNT hebben we een workshop Generatieleren verzorgd voor HR medewerkers.
Trebbe

Voor Trebbe hebben we voor de directie, aantal managers aangevuld met Young Professionals een workshop Generatieleren morgen verzorgen.
Vorige Volgende
Milena van Maasakker
Yours personeelsdienten
"Als ervaren werving en selectieadviseur kom ik met grote..."
lees testimonials
+31 0654974379
Wirelab Creative